Meer dan 5,2 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid

Zusje van mij

Een speciale dag

Een verzengend vuur

Een perfecte moord

Het verjaardagsdiner bij de rijke familie Gyldenstedt loopt bijna ten einde. Koffie en een digestiefje worden geserveerd in de salon terwijl er opeens dikke rook kronkelt tussen de gasten. Het vuur verspreidt zich snel in de vier meter lange Skåne-boerderij buiten Malmö. De achttienjarige Märtha wordt uit de vlammen gehaald en het leven van de familie Gyldenstedt staat op zijn kop als ze beseffen dat hun jongste dochter dood is. Vermoord.

Rechercheurs Henrik Hedin en Leia Kaplan van de politie in Malmö zijn betrokken bij het moordonderzoek en ontrafelen een diep begraven waarheid die gedurende jaren van stilte en angst verborgen is gebleven – en die zich uitstrekt tot ver buiten de toegangspoort en de glooiende koolzaadvelden in het zuid-Zweedse landschap.

Toon details

Is Zusje van mij het boek voor jouw Reading Challenge?
Op naar de challenge

Populaire boeken in hetzelfde genre

Boeken van dezelfde auteur

Gesponsord

Als lezer word je uitgenodigd mee te denken en krijg je voldoende hints en vermoedens toegespeeld en toch sta je continu op het verkeerde been.

Doe mee aan de Hebban Boek van de Maand Challenge en lees mee met de Hebban Crew. 16 verrassende boeken in 16 maanden!

Reageren op Zusje van mij

Wil je kort reageren op dit boek of een vraag stellen aan andere lezers, plaats dan een reactie.