Spiegelbeeld van liefde

Het leven van zuster Britta, bovenal een moeder vol begrip en hulpvaardigheid, toont ons lezeressen een nieuw facet. Een facet van liefde dat Britt en Paul in één flonkerende straal heeft samengebracht. Britt, het spiegelbeeld van haar moeder, wil in alle zelfstandigheid zelf en werkelijk voor altijd de gevolgen dragen van een korte, hevige romance met de bekende concertpianist Paul Dupont. Britt wil hem niet binden, ook niet door een baby. Ondanks haar grote liefde voor Paul meent zij niet bij hem te passen. Toch zal alles anders lopen, want over het pad van leven en liefde zal altijd nieuw, verrassend licht schijnen...

Is Spiegelbeeld van liefde het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Spiegelbeeld van liefde