Jubileumomnibus 108

In de jubileumomnibussen worden steeds drie complete romans en twee korte verhalen bij elkaar gevoegd tot een heerlijke omnibus, die gegarandeerd voor urenlang leesplezier zorgt. Al ruim honderd uitgaven lang brengt uitgeverij Westfriesland deze romanbundels. Voor elk wat wils en voor een prima prijs! In deze nieuwe omnibus start Margreet van Hoorn met de klassieker Als de schoven zijn geborgen. Dan volgt Wij drieën van topauteur Leni Saris, waarna van Hans de Groot-Canté Christien gaat pionieren is opgenomen. Reina Crispijn schreef, speciaal voor deze omnibus, de vertelling Huis te koop, en Julia Burgers-Drost besluit met Die ene bloem, een prachtig nieuw kort verhaal.

Is Jubileumomnibus 108 het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Jubileumomnibus 108