Zwart zaad

Zwart zaad

Gelezen 32 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 2
Thrillers & Spanning Artikelen 3   Topics 0

Donia Fisher moet leven onder de constante dreiging van een aartsvijand die op de loer ligt. Toch kent ze grotere zorgen, zoals haar acute financiële nood. Als haar een droombaan wordt aangeboden, twijfelt ze dan ook geen seconde.
Ze wordt als privédetective ingehuurd om een schadeclaim van het zaadveredelingsbedrijf van Joost en Mark Dekker te onderzoeken. Waarom heeft Mark zich van het leven beroofd? Weet zijn weduwe er misschien meer vanaf? En welke rol speelt de groeiende markt van de gentechnologie bij het op handen zijnde faillissement van het bedrijf? Alleen Joost weet de antwoorden, maar hij is spoorloos verdwenen.
Even vergeet Donia haar eigen problemen, totdat het gevaar wel erg dichtbij komt?

Donia Fisher (3)

22 december 2009
  Meer artikelen

Lezersrecensies (1)

door: Babette Verhulst 1 like
Ariane Meijer heeft alweer haar derde thriller geschreven. Een topper! Ik heb ontzettend genoten van Koud-Zuid, waarop Wit goud voortborduurde, maar Zwart Zaad is absoluut the best!
Donia Fischer is zo'n heerlijk wijf; van haar moet meer speurwerk komen! Superspannend en vlot geschreven. Saskia...