Ben ik liefhebber van De Liefhebbers?

17023 08 juni 2021
Eerst even een korte samenvatting :
Kunstenaar Pieter-jan(een kunstenaar) wordt uitgenodigd voor een kunstwedstrijd, dit blijkt een improvisatie festival te zijn. De hoofdpersonage besluit hierna aan een gezamenlijk project te beginnen, namelijk een kabouter met een pijp in zijn mond.
Ik vindt dit boek misschien wel het beste boek dat ik ooit heb gelezen, want de kleuren hebben betekenis, elke kleur is een andere emotie. Achter de hoofdpersonage zit ook wel wat meer, ik herken de schrijver Brecht Evens in het hoofdpersonage. Pieterjan is een te zelfzekere kunstenaar, hij dacht opeens dat hij alles aankon totdat het ineens misliep met het kunstwerk. Dit boek is ook makkelijk te lezen, je hebt dit boek af in 30-45 minuutjes. Ik vindt dit een gepast boek voor tieners en volwassenen, er zit veel diepgang achter het boek.
Bron : Recensie 'De liefhebbers', hipster.