Traag verhaal

19ellen87 17 maart 2019
Helaas viel dit boek van Linda Jansma tegen. Het verhaal kwam niet echt op gang en pas na de helft werd het spannender.

In het verhaal wordt geschakeld tussen het oogpunt van meerdere personages, wat mij betreft te veel. Ook wordt er steeds gewisseld in tijdspanne, wat ik persoonlijk niet zo prettig vond lezen.

Het verhaal opzich is wel goed. Een meisje wordt verkracht door een groep bendeleden. Haar vader is politie agent en schiet een half jaar na de gebeurtenis de hoofd-dader dood. Er wordt alleen geen wapen gevonden. Was dit de kans van de vader om hem te doden, of was het gerechtvaardigd omdat hij gewoon zijn werk deed?

De bendeleden willen maar 1 ding: wraak! Iemand uit hun bende dood? Dan moet er vergelding op volgen...

Meer recensies van 19ellen87