Akke 26 mei 2013
Ik heb nu de hele serie Q gelezen. En ik weet niet wat het is maar de formule raakt op mij wat uitgewerkt. Het is nog steeds aardig om te lezen maar wat mij betreft geen topper meer.
Het boek is gewoon te langdradig. Komt in het begin erg traag op gang. De zinnen die de zigeunerbaas gebruikt lijken wel zinnen van een academisch gevormde professor.
De uitstapjes naar de problemen thuis hebben wat mij betreft geen enkele functie. Wat ter wereld voegen ze toe? Ik zou het niet weten.
Bovendien vind ik dat er zoveel onwaarschijnlijke actiemomenten in dit boek voorkomen dat het nauwelijks meer een schijn van geloofwaardigheid heeft.

Het is nog steeds een aardig boek, lekker ontspannend maar je moet er niet teveel over na gaan denken.

Meer recensies van Akke