I dare you #1

Ik daag je uit - Ilsa Madden Mills (tinteling romance)

"Ilsa Madden-Mills scoort GIGANTISCH met deze dromerige, sexy, oprechte én ontzettend vermakelijke sports romance''
- USA TODAY HEA -

Stoere Sporter: Ik daag je uit…
Delaney Shaw: Wie is dit?

Het is een vreemd appje zo laat op de avond, maar het lijkt erop dat "Stoere Sporter' precies weet wie zij is…

Delaney Shaw.
Braaf.
Houdt van kittens en Star Wars.
Nieuwsgierig.

Wat hij van haar wil? Eén nacht in zijn bed. Een onvergetelijke nacht, althans dat belooft hij. En zij krijgt dan de kans om erachter te komen wie hij is. Ze weet dat ze zijn aanbod beter kan afwijzen, maar het is Valentijnsdag en iets beters heeft ze op die dag toch niet te doen… Eén sexy en fantastische onenightstand later en ze weet wie hij is.

Maverick Monroe.
Bad boy.
De meest getalenteerde footballspeler van het land. Als je het hem vraagt, dan. Jammer genoeg voor Maverick, datet Delaney geen sporters meer…

De cover laat weinig aan de verbeelding over op het eerste zicht maar ik was aangenaam verrast door dit boek en dit verhaal.

De schrijfstijl van de auteur is enorm vlot, dit is echt een boek om te lezen wanneer je even geen zin hebt om na te denken of te focussen, dit boek is pure ontspanning.
Ook zijn de romantische scènes ok geschreven, in evenwicht, geen doktersromannetje maar ook geen porno-toestanden.

Het verhaal heeft ook inhoud, het is een leuk liefdesverhaal waar je even mee wegdroomt maar ook een verhaal waar de personages dromen van de toekomst, een zwaar verleden met zich meedragen en moeilijke keuzes moeten maken.

De hoofdpersonages lijken een beetje stereotype maar achter de gespierde typische populaire footballspeler schuilt veel meer en die geeky nerd Delaney is niet op haar mond gevallen. De chemie die deze twee hebben zowel fysiek als mentaal is erg leuk lezen.

Ik daag je uit heeft veel elementen die ik leuk vond, de humor, hun chemie, de referenties naar films,... enkel het einde voelde wat snel snel aan.

Een leuk vlot ontspannende lees, een boek dat ik eigenlijk niet wou wegleggen, ideaal voor tussendoor of om een leesdip tegen te gaan.

Meer recensies van Alexs Books and Socks