Heartstopper

Nooit had ik ooit kunnen denken dat ik zo verliefd zou worden op personages en op hun verhaal. Maar hier zijn we dan en ik ben hopeloos geïnvesteerd in Nick en Charlie.

Deze graphic novel neemt je mee doorheen enkele belangrijke beslissingen. Je merkt dat iedereen ouder is geworden, meer volwassen en ook al dragen deze jongeren een enorm verantwoordelijkheidsgevoel met zich mee, in dit verhaal word nog een duidelijk hoe goed ze over alle keuzes nadenken. Ik kan alleen maar hopen dat mijn eigen kinderen ook zo een goeie, hechte vriendenkring hebben/krijgen. Dat ook zij weten dat alles bespreekbaar is.

Nog een deel te gaan in het verhaal van Charlie en Nick, en ik kijk er nu al enorm naar uit, maar eerst nog samen met mijn oudste dochter tig keer deze herlezen.

Meer recensies van Alexs Books and Socks