Kippenvel en spannend.

Amanda Tuinstra 24 augustus 2020
Een boek dat constant kippenvel laat beleven. Vanaf pagina één is er genoeg spanning en wil je meer weten.
Toen ik aan het boek was begonnen kwam in het nieuws dat de president van Mali aftreed. Mali is behoorlijk in het nieuws en volg het dan ook. Kreeg door dat de president aftreed nog meer gaan verdiepen in de mensen daar.
Burkino faso wordt ook vaak genoemd en dat stukje ken ik wel een beetje doordat mijn zusje daar is geweest door stage.
De gehele verhaal blijft je hele tijd echt bij. Kippenvel gaat niet echt weg. Plot is dan ook best wel duidelijk. Dit boek zal bij mij dan ook blijven hangen.
De onderwerpen gaan over lovergirl, mensenhandel en mishandeld maar ook seksueel misbruik en natuurlijk geweld en drugs. Een belangrijk boek voor jongeren om te gaan lezen. Je leeft met beide personages mee en je begrijpt ze ook echt wel.

Meer recensies van Amanda Tuinstra