Dagelijks hulpje!

Angela Katoen 23 januari 2021
Ik ben het boek op dit moment aan het lezen, maar dit is al de tweede keer. Ik had het al eerder gelezen en werd er nu weer door aangetrokken. Je leven in balans is een heel mooi boek om te zien. Ik heb het daarom ook in het zicht in de woonkamer liggen. Het is een mooi hardcover boek met heel veel mooie foto’s. De pagina’s zijn behoorlijk dik en de kleurstelling in het boek is ook heel mooi. Het leest heel fijn.
Ik vind het erg leuk dat Katie begint met een inleiding van bijbelteksten, zo krijg je gelijk bemoediging om het boek te lezen en jezelf te verbeteren. Daarna komen de dagelijkse overdenkingen van Katie. Dit zijn hele algemene dingen waar iedereen mee te maken heeft, maar je wel echt aan het denken zet. Het is vooral niet oppervlakkig. Heel leest lekker weg en zet je aan om het zelf ook beter te willen doen. Ook de korte gebeden aan het einde van elk tekstje helpen je de tekst extra overdenken. De receptjes in het boek zijn een leuke afwisseling. Het heeft mij echt aan het denken gezet over bepaalde onderwerpen en vooral motivatie gegeven om zelf ook zo goed mogelijk te leven, met de hulp van onze Vader. Echt een aanrader!

Meer recensies van Angela Katoen