Prachtig!

Annedijs 26 maart 2023
Wat een prachtig boek! Alberto weet in dit boek een heldere omschrijving te geven van de vier gegeven inzichten, waardoor ze gemakkelijk toe te passen zijn in het dagelijks leven. Het lezen van dit boek is een prachtige reis geweest. Ik merk dat ik bewuster ben van de dingen die ik doe, denk en zeg. Ik ben mij bewuster van het contact dat ik met anderen heb. Bovendien heb ik het gevoel dat ik oude pijnen heb kunnen helen, simpelweg door bewustwording van deze vier inzichten. De verschillende oefeningen zijn daarbij van grote waarde geweest. De ene oefening was rauw en pijnlijk, de ander was juist een stuk lichter. Maar onderaan de streep hebben ze me allemaal een gevoel van rust, vertrouwen, helderheid en/of bescherming gegeven. Dit boek is een prachtig cadeau aan jezelf of aan iemand die je liefhebt. Echt zó onwijs krachtig. ❤

Meer recensies van Annedijs