Heerlijk boek!

Annemiek 15 februari 2023
De kaft en de titel van dit boek spraken mij totaal niet aan maar de leuke recensies maakten me toch nieuwsgierig en dus ben ik begonnen in dit boek. Daar heb ik geen spijt van....wat een leuk verrassend boek!
Het verhaal boeit vanaf de eerste bladzijde en begint direct heel heftig.

“Ze schreeuwde wanhopig en klampte zich aan haar vader vast terwijl ze gedwongen was toe te kijken hoe het leven uit haar zus werd geslagen. Door een wraakzuchtig monster vermomd als een knappe, charmante man.”

De bovenstaande gebeurtenis is heel belangrijk voor het verhaal maar is niet tekenend voor de sfeer in het boek. Het is een mooi boek over een leuk stel en hun families. De gebeurtenissen volgen elkaar snel op waardoor je wilt blijven lezen. Kortom, een aanrader!

Meer recensies van Annemiek