Griezelig gewoon

Arlette Nijhof 20 oktober 2019
Ik heb dit boek gekregen en ben er meteen in begonnen. Ik kon het niet neerleggen, het is spannend omdat het over een gewoon leven / gezin gaat. Je krijgt alle emoties mee van de betrokkenen en juist omdat het hele gewone mensen zijn die bij wijze van spreken bij je in de straat kunnen wonen, komt het heel dichtbij. Het verhaal wordt ook verteld vanuit de drie hoofdpersonen zodat je zelf ook heen en weer geslingerd wordt door de emoties. Zeker omdat wij een gezin zijn met 3 dochters, dat maakt het zo aangrijpend. Verklappen doe ik natuurlijk niks!

Ik raad iedereen aan dit boek te lezen, spannend en makkelijk weg te lezen. Wat ik ook heel fijn vindt zijn de gewone namen in het boek dat maakt dat het ook hier kan spelen.

Meer recensies van Arlette Nijhof