Heerlijk debuut!

Astrid Schuldink 20 augustus 2023
De talisman - Dominique Lap

Het debuut van deze schrijfster mocht ik recenseren.
Wat een lekkere schrijfstijl heeft zij!
Het boek leest hierdoor erg makkelijk en je wordt het verhaal ingezogen.
Het verhaal bevat veel komische en herkenbare situaties die Dominique op een ludieke wijze weet te beschrijven.

Britt wordt neergezet als een vrouw waarin je jezelf herkent.
Het boek neemt je mee in het leven van Britt
Ze struggled met dagelijkse probleempjes zoals haar kinderwens, en nu heeft haar ex een kind met zijn nieuwe vriendin, erg confronterend!
Hij pikt ook nog eens klanten en personeel bij haar pr bedrijf weg.
Ze ontmoet een knappe kerel in de sportschool, Milo, waar ze wat gevoelens voor krijgt.
Als ze via hem een baan aangeboden krijgt om voor haar idool mr.X te mogen werken, waar ze al maanden fantasieƫn over heeft staat haar wereld op zijn kop.
Wat wil ze en wie wil ze, en hoe gaat het verder met haar uit de hand gelopen drankmisbruik?
Ik kan hier nog meer over vertellen, maar je zou dit boek gewoon zelf moeten lezen!

Voor mij waren een aantal onderwerpen heel herkenbaar en worden in het verhaal op een luchtige manier aangehaald.
Het zet je wel aan het denken hoe je het zelf zou hebben aangepakt.

Helaas was het boek zo uit en ik kan niet wachten tot Dominique Lap een volgend boek schrijft!

Meer recensies van Astrid Schuldink