50/50 is qua waardering 100/100 !

auke venema 11 oktober 2021
Een prachtig verhaal wat weer een mooi beeld schept over hoe de wereld van rechters, advocaten en openbare aanklagers er uit kan zien. In dit boek is het recht wat moet zegevieren weer ondergeschikt gemaakt aan het eigenbelang. Een spannend en vernuftig verhaal wordt door deze auteur weer afgeleverd. Hier en daar doet hij me ook wel wat aan Jo Nesbo denken, je wordt zo nu en dan totaal op het verkeerde been gezet door deze auteur. Een bijzonder verhaal waar uit twee verdachten de werkelijke dader moet worden gepikt. Wat ik persoonlijk erg goed aan het boek vond is hoe het spel tussen de beide advocaten, de rechter en de openbare aanklager wordt gespeeld. Hoe vernuftig bepaalde , ijzersterk lijkende getuigenissen, toch onderuit worden gehaald! Smullen!

Meer recensies van auke venema