Onder de indruk

Van dit boek ben ik zwaar onder de indruk. Het leest heerlijk weg maar heeft zeker onderwerpen er in zitten die voor mensen lastig te bespreken zijn, zoals rouw verwerking en vertrouwen hebben. Deze jongen heeft een hele zware tijd gehad en probeerd er boven op te komen alleen lukt het hem niet alleen.

Wees niet bang om gelukkig te zijn iedereen verdiend geluk ook al heb je zoveel narigheid. Uiteindelijk komt alles goed en vind jij uiteindelijk ook je geluk. In dit boek lees je wat hij in z'n hoofd en z'n hart voelt en zo zie je het ook uit het oogpunt van een outsider. Zo komt er meer perspectief in het boek.

Ook de flashbacks ben ik niet vaker in een boek tegen gekomen en zijn een aangename toevoeging aan het boek want daardoor leer je hem wat meer kennen en kom je wat meer te weten wat er zich nou in het verleden heeft afgespeeld.

Het is zwaar om te lezen van eigenlijk een hele gelukkige jongen vrolijk en spontaan naar gesloten kan gaan en vol van verdriet en schuldgevoel. Maar ow zo mooi is het dan om te lezen hoe hij zich ontwikkeld en steeds meer een zonnetje bij hem gaat stralen.

Vergeten doe je nooit maar je geeft het wel een plekje en leert door gaan en vooruit te kijken naar je toekomst ooit komt je elkaar weer tegen.

Ik zou dit boek zo weer voor een tweede keer kunnen lezen want je bent er zo door heen misschien lees ik hem over een paar maanden nog wel een keer. Maar al met al is dit boek zeker een dikke 5 waard en raad het iedereen aan!