Het grote geheim

boekwormTam 06 juni 2018
In de omschrijving stond dat het verhaal ging over 3 vrouwen waarvan 1 een leugen leeft. En de geheimen kunnen hun ondergang betekenen. Ik vind dat deze omschrijving ietwat overdreven het ging immers maar om 1 echt groot geheim en dat is het geheim van Lisa. Ik vind dat alles van de andere dames eromheen in 't niet valt met wat Lisa allemaal heeft meegemaakt. Ava heeft een echt tiener geheim waar we in het heden erg mee geconfronteerd worden als ouders: social media, en hoe kunnen we controleren wat onze Kids uitspoken. En Marilyn maakt ook dingen Thuis mee die nog steeds te vaak voorkomen.

Het boek was zeker wel spannend, steeds wilde je meer en meer weten, en dacht je soms hardop: Nee doe dat nou niet, of, zeg gewoon wat je vind! Het was geen moment saai in het boek, de spanning zat er continu in.
Het enige minpuntje vond ik de vele typfouten, heeft dit te maken met het feit dat het een ebook is, of gewoon slechte vertaling? Het waren er echt veel.
Al met al verdient dit boek 4 sterren

Meer recensies van boekwormTam