Fijne kennismaking met top-auteurs

BoReads 11 september 2023
Wauw! Wat een goed boek. Ik heb er echt van genoten en kan deze echt aanraden. Deze deel ik met veel plezier. Hopelijk geven meer mensen fantasy boeken van het Nederlandstalig grondgebied een kans. Deze raamvertelling zit mooi in elkaar. Verder is het enorm fijn om de schrijvers te kunnen (her)ontdekken. Dit smaakt alvast naar meer. Dit boek wekt nieuwsgierigheid en prikkelt toch om meer van deze schrijvers te lezen. Geef het een kans, zou ik zo zeggen. Ik heb er enorm van genoten!

Waarover gaat het boek dan?
Dit staat op de achterflap: "Vijf dolende reizigers uit uiteenlopende werelden delen hun verhalen met elkaar rondom het eeuwig brandende kampvuur van het mysterieuze Kruispunt.
Deze raamvertelling bevat de kortverhalen: ‘Ren voor je leven’ (Dimitri Balcaen), ‘De onnoembare’ (Pen Stewart), ‘Scherven van Aquamarijn’ (Morgan Blade), ‘Klauw tegen Klauw’ (Mathias Maho) en ‘Sangormaan’ (Petra Doom en Jelmer Panman)."