Bram-999 09 augustus 2003
De dichter was het eerste boek dat ik van Michael Connelly las. Nadien heb ik er nog enkele gelezen zowel met Harry Bosch als met Terry McCaleb (of met hen beiden samen, lees Donkerder dan de nacht), maar De dichter is toch wel hét beste boek van Connelly! (tot nu toe, want ik heb De jacht nog niet gelezen). Als je een boek wil lezen van deze schrijver, mag je zeker deze titel niet links laten liggen.

De spanning is te snijden, om de paar bladzijden wordt je wel weer eens op het verkeerde been gezet en als je dan eindelijk (denkt te) weten hoe het nu precies in elkaar past... lees het boek gewoon! Weet wel dat je het boek niet meer weglegt na het lezen van enkele bladzijden. Je bent gewaarschuwd!

Meer recensies van Bram-999