WOW, wat een thriller

Brigitte Vens 24 maart 2021
Dankzij de leesclub van Trillzone.nl en uitgeverij Hamley books, mocht ik het boek Alleen van Barbara de Smedt lezen.
Dit boek is dan ook haar thriller debuut.

in het boek "Alleen" leren we Julie Meskens kennen, een studente die van het leven lijkt te genieten. Ze raakt ongewenst zwanger en dat is de start van een reeks vreemde gebeurtenissen. Met als gevolg dat Julie vermist raakt. De vraag is echter is Julie vrijwillig of moedwillig verdwenen.

Alleen is vanaf de eerste bladzijde een meeslepend verhaal wat op een vlotte manier is geschreven waardoor het lezen van het boek een feestje is, geen storende zinnen of te voorspelbare situaties maar juist een verhaal met een goede opbouw, diverse twists die ervoor zorgen dat je steeds nieuwsgierig blijft en korte hoofdstukken vanuit verschillende personages beschreven .Een echte aanrader dus.

Heb het boek met erg veel plezier gelezen in maart, en mocht er weer een boek uitkomen van deze auteur en het verhaal klinkt leuk, zal ik het absoluut gaan lezen.

Hoe het boek een beetje tot stand is gekomen, was leuk en interessant om te lezen bij het Nawoord

Barbara bedankt door dit spannende vermaak.

Meer recensies van Brigitte Vens