Een prachtige stand-alone

Britt Eichhorn 11 juni 2023
Ik ben helemaal fan van de boeken van Helen Gields over Ava en Luc. Via de uitgeverij kreeg ik de kans om dit nieuwe boek van Helen Fields vooruit te lezen. Een stand alone, heel anders dan de Ava en Luc serie.

Ik wil niet teveel verklappen over de inhoud, want daar moet je het boek zelf voor lezen. Ik vind de schrijfstijl en het kunnen vertellen van verhalen door Helen Fields fantastisch. Er gebeuren gruwelijke dingen maar toch voel je ook dat er een vriendschap/band opbloeit.

Het boek bevat veel informatie over syndromen, zo heeft 1 van de hoofdpersonen zelf een syndroom wat je tijdens het lezen een beetje kan ervaren. Helen Fields heeft het zo omschreven dat je je kan inleven in hoe deze persoon zich voelt en wat ze wel en niet kan.

Meer recensies van Britt Eichhorn