Lezersrecensie
Uplifting, motiverend, inspirerend
It's not how good you are, it's how good you want to be zorgt dat je het beste van jezelf gaat inzien en uit jou gaat halen.
Paul Arden is een van de beste marketeers en door middel van dit boek deelt hij zijn wijsheid. Er worden veel verschillende onderwerpen in dit boek genoemd, fouten maken, probleemoplossingen, creativiteit, communicatie etc.
Ondanks dat het gericht is op marketing en het bedrijfsleven, kun je dit boek zeker toepassen in je eigen verhaal. Het geeft je echt dat ene zetje die je nodig hebt voor bepaalde keuzes. Het is een uplifting boek dat je bij iedere pagina laat nadenken.
Een must voor een succesvol leven.
Paul Arden is een van de beste marketeers en door middel van dit boek deelt hij zijn wijsheid. Er worden veel verschillende onderwerpen in dit boek genoemd, fouten maken, probleemoplossingen, creativiteit, communicatie etc.
Ondanks dat het gericht is op marketing en het bedrijfsleven, kun je dit boek zeker toepassen in je eigen verhaal. Het geeft je echt dat ene zetje die je nodig hebt voor bepaalde keuzes. Het is een uplifting boek dat je bij iedere pagina laat nadenken.
Een must voor een succesvol leven.
1
Reageer op deze recensie