Boek vol emoties

Casteriom 12 januari 2024
Een goed boek die de genres Fantasy en avontuur combineert met een natuurlijke vorm van emotie. Het leest gemakkelijk door simpele voorbeelden en leuke humor waardoor je de karakters zich goed kunt voorstellen en meeleven. Ook maakt de schrijfster gebruik van snelle emoties in karakters waardoor je van een irritatie naar een grap gaat, om enkele zinnen later je angstig te voelen. Het is ook kenmerkend aan de verhaallijn waar ik niet over zal spoilen. Het einde had van mij uitgebreider gemogen. Ditzelfde geldt voor de magie die in de beschreven wereld wordt gebruikt. Duistere magie is niets nieuws, maar de manier hoe het verkregen en bestuurd wordt wel. Ik ben benieuwd wat een mogelijk vervolg brengt