Een goed gevoel bij deze feelgood

Christien1975 08 januari 2024
'It had to be you' gaat over de 25-jarige Bea. Zij is behoorlijk romantisch en droomt al jaren dat ze haar droomprins in een park in Londen zal tegenkomen. Dan ontmoet ze Dan in dat park, de man van haar dromen, letterlijk. Figuurlijk blijkt het toch wat minder te passen. Ze hebben niet dezelfde humor en Dan houdt ook niet van boeken. Onwillekeurig blijft ze hem vergelijken met haar beste vriend Henry.
Ik heb dit boek geluisterd in het Engels. Het is een plezierig boek om naar te luisteren. Lekker relax terwijl je het huishouden doet. Maar zoals beschreven wordt dat het een 'absolutely laugh out loud' boek was, vond ik ook wel weer meevallen. Ik kwam er ook ietwat moeizaam doorheen. En heb heel soms de laatste paar zinnen weggedrukt, omdat ik het gevoel kreeg dat ze bleef hangen in het onderwerp. En dat irriteerde mij. Maar absoluut goed geschreven. Het is een vermakelijk boek en ik zou zeker nog meer willen lezen of luisteren van haar.

Meer recensies van Christien1975