Cindy Hoefsmit 04 januari 2012
Geiger is een man die mensen foltert om informatie te krijgen. Hij is zo'n beetje de beste in zijn vakgebied, weinig bloed en de mensen overleven het. Echter wanneer hij een kind moet ondervragen.....
Het boek is vlot geschreven en leest makkelijk door. Genoeg details zonder erin te verdrinken. Geiger is koud, hard en emotieloos echter wanneer het verhaal vordert leer men hem anders kennen en blijkt hij door een gruwelijke gebeurtenis tijdens zijn bijna even gruwelijke jeugd een flink trauma opgelopen te hebben.
Sommige stukken mochten van mij iets minder hard, maar is wel typisch Amerikaans en het einde van het boek is jammergenoeg wat afgeraffelt. Daarom van mij drie sterren

Meer recensies van Cindy Hoefsmit