I'm still alive

Connie44 11 augustus 2019
Ik las dat Kate Alice Marshall met dit boek debuteerde. Wauh, dat belooft wat voor de toekomst. Het boek is door de 'deskundigen' geschaard onder Young adultboeken. Volgens mij zal iedereen ervan genieten. De korte inhoud kun je zo op de internetsites vinden.
Wat ik adembenemend vond was de worsteling van Jess om te overleven in de eenzame wildernis van Alaska.
Als ooit ergens de term pageturner voor geldt, dan is het voor dit boek. Ik heb het in een ruk uitgelezen.
Het deed me denken aan andere boeken die ik gelezen heb over jonge vrouwen die letterlijk met vallen en opstaan hun weg zoeken in eenzame gebieden onder moeilijke omstandigheden: 'Wild' van Cheryll Strayed, 'De vallei van de paarden' van Jean Auel en ' Tracks' van Robyn Davidson. '
Heel veel leesplezier hiermee!!

Meer recensies van Connie44