Leuk begin van deze serie

corine-fraikin 23 maart 2024
De moord in inkt van Helen Cox. ⭐️⭐️⭐️ Dit is het eerste deel in de serie met Kitt Hartley in de hoofdrol. Dit boek is een thriller, maar valt volgens mij in het genre cosy crime. Nergens zit je echt op het puntje van je stoel, maar het leest uiteindelijk wel lekker weg. Kitt is bibliothecaresse in de universiteitsbibliotheek. Als er op een ochtend twee rechercheurs binnen komen vallen en haar vertellen dat haar beste vriendin Evie wordt beschuldigd van de moord op haar ex-vriendje, wil Kitt dat niet geloven. Ze besluit zelf op onderzoek uit te gaan. Ze heeft immers genoeg 'ervaring' door het lezen van boeken. Dit leidt uiteraard tot problemen. Zal de dader worden gevonden? Leuke whodunnit! Door de korte hoofdstukken leest het vlot.

Meer recensies van corine-fraikin