Ontroerend mooi!

corine-fraikin 24 september 2022
Ik kan er nét niet bij van Sander Verheijen. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Dit aangrijpende verhaal laat je niet meer los. De schrijfstijl is vlot en meermaals zit ik met een lach en een traan op mijn gezicht. Sander en Jip ontmoeten elkaar en al snel weten ze dat ze de ware voor elkaar zijn. Ze besluiten om voor kinderen te gaan, maar dat is niet zo eenvoudig. Uiteindelijk wordt Jip middels icsi zwanger van een tweeling. De jongens Maurits en Willem lijken gezond bij de geboorte, maar al snel blijkt dat Willem hersenschade heeft. Ze gaan het traject van de gezondheidszorg in en dat is niet makkelijk. Als Maurits na een tijdje ook een diagnose krijgt (autisme) wordt hun leven er steeds moeilijker op. Twee zorgkindjes is een hele onderneming. Sander laat af en toe de moed zakken, maar Jip is de drijvende kracht in hun gezin. Ook al is het glas half leeg geven ze de moed niet op. Ze blijven vechten. De manier waarop Sander schrijft heeft me ontroerd. Zo open en eerlijk; chapeau! Dit boek is gratis te downloaden.

Download dit gratis ebook in epub op ikkanernetnietbij.nl

Meer recensies van corine-fraikin