Leuk, maar kwam traag op gang

corine-fraikin 14 juni 2020
Kiekeboe van Chris McGeorge. ⭐⭐⭐ In het begin vond ik het boek niet zo spannend en kabbelde het een beetje voort. Halverwege kwam ik er in en hield het me ook echt vast! Het gaat over de schrijver Robin Ferringham die wordt gebeld uit de gevangenis door ene Matthew. De naam zegt hem niks, maar Matthew blijkt informatie te hebben over Samantha, Robins 3 jaar geleden verdwenen vrouw. Natuurlijk wil Matthew er iets voor terug. Hij zegt namelijk dat hij onschuldig is. Op een dag is Matthew met zijn 5 vrienden gaan varen door de beroemde tunnel van Standedge. Ze gingen er met z'n zessen in, maar alleen Matthew kwam aan de andere kant, bewusteloos liggend op de boot, weer naar buiten. De politie beschuldigt hem van moord. Echter de lichamen zijn nooit gevonden! Hoe kan schrijver Robin Matthew helpen? En levert de zoektocht wel het gewenste resultaat op?

Meer recensies van corine-fraikin