Emotioneel verhaal

corine-fraikin 15 januari 2020
Kinderen van de rivier van Lisa Wingate. ⭐⭐⭐⭐⭐ Een boek met veel emotie. Ik heb menig traantje gelaten. Je kunt je niet voorstellen dat mensen zo kunnen zijn! Hardvochtig en uit op geld. Kinderen die zomaar van straat worden geplukt en ter adoptie worden aangeboden. Dit verhaal wordt verteld vanuit twee perspectieven. Het wisselt per hoofdstuk. In het ene hoofdstuk komt Rill Foss aan het woord. Het oudste kind van een riviernomadengezin. Samen met haar ouders, drie zusjes en broertje leeft ze op een woonark. Dit speelt zich af in 1939. In het andere hoofdstuk maken we kennis met Avery Stafford. Middelste dochter van een bekende senator. Dit is in het heden. De verhaallijnen lijken mijlenver bij elkaar vandaan te liggen, maar hebben uiteindelijk toch veel raakvlakken. Zeker een aanrader!

Meer recensies van corine-fraikin