Laatste deel van de trilogie

corine-fraikin 19 januari 2022
Stof van Hugh Howey. ⭐⭐⭐ Dit is het laatste deel van de trilogie. Helaas viel het einde me een beetje tegen, maar het is zeker wel de moeite waard om te lezen. Na 'Silo' en 'Schakel' wil je weten hoe het verder gaat. Duizenden mensen zitten al eeuwen opgesloten in silo's onder de grond omdat de wereld buiten niet meer leefbaar is. In totaal zijn er vijftig silo's. Maar 1 van de 50 weet van het bestaan van de overige 49. Tenminste daar gaan ze vanuit. Maar in de vorige delen hebben we al gelezen dat dat niet zo is. Helaas voor burgemeester Juliëtte zijn er maar weinig mensen die haar geloven. De ene silo die van alle silo's weet heeft ook de macht om er eentje uit te schakelen. Zijn de mensen nog wel veilig? En zal het plan van burgemeester Juliëtte werken? Mooie trilogie!

Meer recensies van corine-fraikin