een absolute aanrader

Denise 09 mei 2021
Wat heb ik genoten van “Samen duizelen we”. In deze roman vertelt Sarah hoe het haar en haar gezin vergaat. Hoe zij zelf vecht tegen de beperkingen van haar lichaam. Hoe haar zoon Ferre in zijn zoektocht naar volwassenheid beïnvloed wordt door de ziekte van zijn mama en de rugzak van zijn liefje Esther. Hoe Esther het moeilijk heeft als kind van co-ouders.
Het verhaal bestaat uit korte hoofdstukjes, die afwisselend worden verteld door de verschillende personages, telkens vanuit de ik persoon. Dit bevordert het vlot lezen en plaatst je als lezer midden in het leven van de personages.
Jaela heeft een sprankelende schrijfstijl, met veel humor en realisme. Ze slaagt erin om de denkwereld van pubers zp echt te verwoorden en je voelt het gewoon als Sarah vertelt wat er met haar lichaam gebeurt.
Een absolute aanrader!!

Meer recensies van Denise