Ik liet me verrassen en nu wil ik meer!

DoraDora1962 09 april 2019
Een complete roman lezen in ruil voor een recensie, waarom niet. Ik laat me graag verrassen, er is al zoveel van hetzelfde in de boekwinkel. Net als meer lezeressen was ik ook een beetje sceptisch. Een onbekende schrijver. Een liefdesverhaal met een twist. En dan ook nog gratis. Maar het idee daarachter sprak mij aan. Stefan Tetelepta wil een lezerspubliek opbouwen. Was JK Rowling ook niet jaren op zoek naar lezers? Deze aanpak sprak me aan,
Kismet begint als een fijne zomerroman maar er zit meteen een zweem van mysterie in. De spanning loopt op. En dan is er de twist. En daarna word Kismet nog veel leuker.. Het einde was prima, maar het verhaal van Moira en Finn mag wat mij betreft.... wacht.
De schrijver vraagt om een spoilervrije recensie en als je Kismet leest w eet je waarom. Maar hoe minder je weet hoe leuker. Als ik niet 100 woorden had hoeven schrijven van Heban had ik het gehouden bij:

Ik liet me verrassen en nu wil ik meer!

Is er al een vervolg aangekondigt?

Meer recensies van DoraDora1962