Met heel veel plezier gelezen!

dorette-kroeze 23 juli 2020
Als fan van de Hongerspelen, Divergent en Harry Potter, begon ik zeer opgewekt aan dit boek! Mijn verwachtingen zijn drie dubbel waar gemaakt. Ik heb het boek ontzettend snel gelezen, doordat het ten eerste erg vlot leest, maar ook door het spannende verhaal. Er zitten zoveel mini climaxen in het boek, waardoor je het niet kan weg leggen! Zelf had ik soms wat moeite met alle historische verwijzingen die in het boek verwerkt zaten, die moet je wel goed lezen wil je ze snappen. Maar dit maakt het boek ook zeker weer uniek. Als laatste vond ik wel dat het gevecht om de slottoren zich wat snel af speelde, terwijl hierop het hele boek was gebaseerd. Maar dit was natuurlijk nog niet het einde, dus ik ben ontzettend benieuwd naar deel 2, die ik al op mijn wishlist heb geplaatst.

Meer recensies van dorette-kroeze