Als dochter af en toe "too much information :-)"

Driely 07 mei 2021
Als dochter van de auteur had ik af en toe rode oortjes bij het lezen van bepaalde passages, een soort van too much information gevalletje, hahha. Nooit gedacht dat mijn moeder, die verstandige wereldvrouw in zoiets stoms zou trappen. Dit soort verhalen hoor je alleen van anderen, niet van je bloedeigen moeder. Ze weet het spannend te vertellen, je wil verder lezen, je wil weten hoe het afloopt. En ondertussen neemt ze je mee op haar reis door Zuid-Amerika waar ik haar 2 weken heb mogen vergezellen. Ze kan zo beelden schrijven dat het je het gevoel geeft dat je er echt bent. Ik ben bere trots op haar hoe ze het allemaal voor elkaar heeft weten te boksen. Zoals eigenlijk alles in haar leven. Het leest lekker weg, het is spannend, kortom een aanrader. Ben benieuwd wat het volgende project gaat worden.