Mijn herinneringen tot de USA kwamen weer tot leven

DutchCheryl 22 januari 2020
De korte verhaaltjes en steeds wisselende perspectieven hielden het verhaal erg dynamisch, en maakten deze familiereis door het westen van de USA erg intens. Je zit in de hoofden van de tweeling, en hun broertje, en leeft mee met Roger en Claire die beiden hun eigen worstelingen hebben, om over hun gezamenlijke worsteling nog maar te zwijgen.
Omringd door alle schoonheid die Amerika rijk is (en het westen is prachtig, ik ben mijn eigen fotoboeken weer ingedoken toen ik besefte dat ik de hike die Claire doet in Bryce 10 jaar geleden ook gedaan heb) lukt het Claire en Roger maar niet om hun huwelijk te lijmen en worden ze steeds heen en weer geslingerd tussen de vakantie waar ze middenin zitten, en alle zorgen van thuis. De tweeling zit op het randje van de puberteit, maar hun ouders hebben geen idee wat er bij hun speelt: kunnen de meiden feiten en fictie wel scheiden?
Prachtig, met een heel verrassend einde!

Meer recensies van DutchCheryl