Een ontzettend mooi en meeslepend verhaal!

Elise Welling 13 april 2016
Ik kende de schrijver en het boek nog helemaal niet, maar ik dacht: ik ga het gewoon maar 'ns proberen. Daar heb ik helemaal geen spijt van gekregen! Het verhaal is ontzettend meeslepend, waardoor je goed mee kan voelen met de personages. De schrijfstijl is fijn, maar in het begin had ik er wel wat moeite mee om echt ín het verhaal te komen. Toen ik eenmaal de eerste hoofdstukken had gelezen, las ik heb boek snel uit. Het feit dat je weet dat het (grotendeels) waar gebeurd is maakt het nog ontroerender en is ook erg leerzaam. De verschillende uitspraken van personen in het boek en gebeurtenissen die worden beschreven zetten je aan het denken. Kortom, ik raad het iedereen aan dit boek te lezen en het is een ontzettend mooi, meeslepend en ontroerend verhaal!