Niet weg te leggen!

Elma van Dalen 14 oktober 2020
Van LS kreeg ik de kans dit boek te lezen en deel te nemen aan een online evenement met de schrijver. Hoe leuk is dat! Het boek wordt aangeprezen als Zweedse thriller. Een thriller wordt het eigenlijk pas aan het eind. Maar dat doet niets af aan het verhaal. Het verhaal is geschreven vanuit verschillende perspectieven. Het verhaal speelt zich af in een dorp in Zweden. Eigenlijk voornamelijk in één straat. Het verhaal wordt verteld vanuit het gezicht van verschillende van de buren. In de straat gebeurt een ongeluk. Het verhaal switcht steeds tussen stukjes voor en na het ongeluk, gezien vanuit verschillende personen. Door de steeds korte stukjes, leest het boek vlot. Het zou zomaar in jouw buurt kunnen gebeuren! Alles bij elkaar een heel goed boek. Zeker een aanrader!

Meer recensies van Elma van Dalen