spannend, boeiend, en leerzaam!

Heerlijke thriller waarin je niet kunt stoppen met lezen. Er is een soort onderhuids spanning, die je op het puntje van je stoel houdt. Het spelt zich af op een zeilschool en juist omdat ik daar niks van weet (ik heb nog nooit van mijn leven op een zeilboot gezeten, laat staan dat ik zelf kan zeilen) vond ik het naast spannend en boeiend ook best leerzaam. Je hebt nu toch een idee hoe het op zo’n cursus aan toe gaat. Het verhaal is vlot geschreven en heft oog voor detail. De schrjfster weet iedereen verdacht te maken en uiteindelijk verdacht ik ook iedereen. Maar de dader had ik dus echt niet zien aankomen en dat maakt dit boek voor mij sublime. Goed gedaan van de schrijfster!

Meer recensies van Esther van Amsterdam