Fantastisch boek

ewoutlol 09 januari 2020
Ik vond het boek "De Grijze Jager" echt een top boek. in het begin van het boek snapte ik niet echt veel van wat er gebeurde maar als je het verder in het boek leest en de vorige grijze jager hebt gelezen dan snap je het.
Het is een heel spannend boek zeker een aanrader en al je gevoelens komen naar boven. Het eindigt ook met een "clifhanger" en dat vind ik wel tof want dan wil je echt verder lezen.
Er zijn eigenlijk 4 hoofdpersonages en 1 echt grote slechterik Will, wil is een jongen hij is klein en zit in leiding voor een grijze jager te worden bij Halt. Halt is eigenlijk de leermeester van Will en een al wat oudere jager, Halt is heel kalm en ook heel mysterieus en dat is ook waarom het mijn favoriete karakter. Gilan is net geen leerling meer van Halt en zijn specialiteit is hij is heel goed in sluipen, en hij is goed in zwaardvechten, hij is een van de enige jagers die met een zwaard kan vechten en hij heeft het geleerd van de beste leermeester die er is. Hij heeft ook wil leren vechten met zijn twee jagers messen leren vechten want jagers vechten normaal met jagersmessen. Dan als laats hebben we Arnaut, hij is eigenlijk de enige krijger als hoofdrol,
hij is één van de beste krijgers van de krijgers in de krijgsschool hij kan al goed met een zwaar vechten en dan heeft Gilan hem nog beter gemaakt door hem goed op te lijden en Arnaut heeft ook de Morgharat met een dolk en een afgebroken zwaard gedood. Morgharat hij heeft controle over alle wargals.