Frank van den Hoogen 29 augustus 2011
Ik geef het toe, dit boek is niet zo goed als zijn twee voorgangers (maar die twee waren ook wel heel erg goed). Maar om het nou af te doen als weer een boek met een onderwerp uit de bijbel vind ik iets te kort door de bocht. Dit boek is zeker niet slecht. Ik kon het nauwelijks wegleggen een echte pageturner wat mij betreft. Het leest snel en prettig en ik heb het met veel plezier gelezen. Het verhaal is goed en is onderhoudend. Had het beter gekund? Ja, dat ben ik wel eens met de recensie van Raymond Rombout. Wat meer motivatie voor de plannen van Stokes en Crawford was mooi geweest en het middenstuk was ondanks alle aktie misschien toch net iets te lang. Maar nogmaals een prima boek als je van dit genre houdt en daarom van mij ook vier sterren.

Meer recensies van Frank van den Hoogen