Fascinerend

Frans van Laarhoven 01 augustus 2023
Zoals Peter Buwalda op de cover zegt "een fascinerend verhaal" van de niet altijd even sympathiek overkomende Mick Jagger. Het geeft inderdaad een fascinerend beeld van Mick Jagger en The Rolling Stones door de jaren heen met nadruk op de sixties en seventies. Na zijn biografieën van John Lennon, Paul McCartney en Jimi Hendrickx die ik gelezen heb, past deze uitstekend on dit oeuvre. Kijk uit naar zijn biografie over George Harrison.
Ik heb de nieuwe uitgave gekocht met Mick Jagger 80 jaar. Buiten een nieuwe cover en proloog eindigt het verhaal nog steeds omstreeks 2012 met 7 kinderen bij 4 verschillende vrouw. Kind 8 bij vrouw 5 is nog niet verwerkt in deze uitgave net als de zelfmoord van L'Wren.

Meer recensies van Frans van Laarhoven