Had er toch iets meer van verwacht...

Hannibal 16 augustus 2019
Ik vond het zeker geen slecht boek, maar ook niet het beste dat ik al gelezen heb. Ik had verwachtte in het boek ook veel actie en dit kwam zeker aan bod. De actie werd goed beschreven, waardoor ik er een goed beeld bij kon maken. Hierin is Sincaid zeker in geslaagd. Ik vond het alleen soms te kort beschreven, het was vaak al snel voorbij.

Ik vond de eerste 120 pagina’s heel moeilijk om in het verhaal te komen. Soms trok het boek mijn aandacht wel door een plottwist die ineens gebeurde. Sommige plottwisten vond ik onvoldoende uitgewerkt, want er werd later nooit op teruggekomen. Dit vind ik jammer, omdat hier een heel interessant verhaal aan verbonden kon zijn.

Hoe meer je het einde nadert, hoe spannender het boek wordt en hoe moeilijker het wordt om het boek neer te leggen. Er zitten zeker delen in die je doen nadenken, je zenuwen laten oplopen en waarbij je echt even boos wordt. Het einde is zeker de moeite waard en het is niet wat je verwacht. Mijn mond viel open van verbazing en dit komt toch niet heel veel voor.

Ik raad het boek aan als je van sciencefiction en actie houdt. Als je een boek zoekt waarin de romantiek ook goed naar voor komt, dan raad ik dit boek niet aan. Als je er moeilijk doorheen komt, moet je zeker doorbijten. Het einde is de moeite waard!

Meer recensies van Hannibal