wauww

20 september 2015
toen ik dit boek kocht heb ik niet eens de achterkant gelzen ik ging eigelijk alleen uit op de fel roze kaft
toen ik toen vervolgens thuis kwam en het boek liet zien aan mijn oudere zus zei ze heb je gezien dat het alleen maar briefjes zijn en ik zei: Neeeee dat mmeen je niet ze begon te lachen en zei ja gooi  het maar weg ik was van plan het in de prullebak te gooien gelukkig had mijn mooeder het boek al gelezen en zij kwam toevallig net binnen en zei dat ik het niet weg moest gooien omdat het echt een heel mooi boek was dus begon ik het te lezen en uiteindelijk ben ik zo blij dat ik het niet heb weggegooid want ik vind het echt een fantastisch leuk boek eigenlijk een van mijn lievelings boeken echt een aanrader!!!!!!!!!!!!1cool