Wat een verrasing !

Hellen 17 juni 2022
Ik ben dol op de boeken van Lucinda Riley en zo ook benieuwd naar deze nieuwe van haar. Wat bijzonder het voor en nawoord van haar zoon, dat greep me wel aan. Dit boek is anders dan de zeven zussen maar wat is het goed geschreven. Veel personages te onthouden maar het blijft boeiend en zwakt niet af. Heb het dan ook in korte tijd uitgelezen omdat ik niet kon stoppen. Je zit zo goed in het verhaal omdat ze het zo schrijft alsof je zelf in de school loopt. Dat vind ik altijd zo knap als iemand dat zo beschrijft. En tja... wat is er toch allemaal gebeurd in die school dat komt verrassend laat pas aan de beurt. Ik hoop dat er nog meer op de planken van haar ligt want ze was echt heel goed in schrijven. Een aanrader als is het een moord mysterie!

Meer recensies van Hellen