Havikskruid !

imane 24 juli 2016
Poppy Hooper en Ember Havikskruid zijn twee uitersten. De een is een rebelse puber, de ander een jonge heks. Maar ze zijn wel op exact hetzelfde moment geboren, worden verliefd op dezelfde jongen en spelen allebei een rol in een eeuwenoude voorspelling over de nieuwe heksenkoning. De strijd om de troon is begonnen .

Ik heb dit boek 4 sterren gegeven, Omdat het boek zo erg vlot leest je hebt het in no time uit. Het verhaal was heel erg beeldend ze legde alles heel erg goed uit en vooral de omgeving waar de personages zich bevinden. Het enige wat wat minder vond is dat je meer weet dan de personages en daardoor is het minder spannend of komt iets minder schokkend aan en dat mis ik wel echt in dit boek. De personages in dit boek passen goed bij het verhaal ook de personages die niet zo belangrijk zijn.

De tijd vertraagde als je wachtte. De secondes strekten zich uit tot minuten die zich uitstrekten tot uren, terwijl ze in gedachten door Ember als deeg uitgerekt, gevouwen en gekneed.

Het boek was geweldig en ik raad het zeker aan iedereen om het te lezen vooral als je van sprookjes of heksen houdt!

Meer recensies van imane