Een fantastisch boek waardoor je de tijd echt vergeet

IreneArtz 22 augustus 2019
Rode Draden is het vervolg op het boek Rode Handen. Een werkelijk uniek boek zoals ik nog niet eerder heb gelezen. Het idee dat je als moderne vrouw in de huidige tijd leeft en tegelijkertijd je lichaam en ervaringen deelt met een huurling uit de middeleeuwen is na het lezen van dit boek een levend en bestaand gegeven en iets wat herkenning oproept en doet verlangen naar persoonlijke verdieping. De teksten zijn dermate beeldend omschreven dat ze je direct meenemen op een uitdagende, prikkelende, naar meer verlangende, spannende en intense reis waardoor tijd een ruim begrip wordt. De ervaringen van Amber en Tas zijn ongelofelijk intens en fascinerend en geven je een beeld van zijn leven als Tas van toen en van hun leven als Amber en Tas van nu. Dit boek neemt je mee de diepte in en tevens naar diverse hoogtepunten. Dit wil je niet missen! Een absolute aanrader.