Langzame start gevolgd door een erg spannend einde

Iris 11 september 2019
Nadat Gina haar man werd veroordeeld voor moord, blijft ze vluchten voor haar verleden. Ze vertrouwt niemand behalve haar kinderen. Toch zitten er in het boek een hoop plot twist die je niet ziet aankomen.

Voor mij is het de eerste keer dat ik een boek lees van Rachel Caine. De eerste 100 pagina's zijn wat stroef om doorheen te komen, maar daarna heeft ze een vlotte schrijfstijl en is het boek erg spannend. Wellicht dat de eerste 100 pagina's wat stroef zijn, omdat het een onwijs sterke proloog is. In het begin leer je goed de personages kennen en word er steeds een stukje geschreven waardoor je nieuwsgierig word en meer wilt weten van het verhaal. Naarmate het boek vorderde, wilde ik graag verder lezen en kon ik het bijna niet meer weg leggen. Er volgt door het gehele boek een onderhuidse spanning en je leeft met de hoofdpersoon, Gina, mee. Het gehele boek is er een onderhuidse spanning: personages zijn niet wie je denkt dat ze zijn, er komen plot twist die je niet ziet aankomen en het einde zorgt ervoor dat je zeker weten deel 2 wilt lezen.

Meer recensies van Iris