Een mooie vertaling van een intense vermissingszaak van de prachtige Anne.

Jacqueline 28 juli 2019
De vermissing die Nederland in 2017 weken in zijn greep hield. Het boek komt binnen doordat het is geschreven door de oom van Anne die alles van dichtbij heeft meegemaakt. Er is aandacht voor de familie en vrienden van Anne die een grootscheepse professionele zoektocht op touw hebben gezet. Het is mooi beschreven en leest op een prettige manier. Je wordt meegenomen in alle emoties die hierbij komen kijken. De vermissing van Anne, de zoektocht, de vondst van haar lichaam, maar ook de confrontatie met de dader en wat hij met Anne heeft gedaan. Alles komt aan bod, op een waardige manier. Veel dichterbij kun je niet komen.
Ik was al geraakt door dit verhaal, maar door dit boek nog meer. De saamhorigheid en de verbondenheid van de familie en vrienden. Iedereen doet er alles aan om Anne terug vinden. Helaas is de uitkomst bekend, maar het komt enorm binnen hoe de familie, vrienden en politie dit nieuws ontvangen. Een mooie vertaling van een intense vermissingszaak van de prachtige Anne.

Meer recensies van Jacqueline